2012-07-10

Prvi China Glaze mezimac

Da, da, moram vam se pohvaliti - dobila sam svog prvog China Glaze mezimca. China Glaze lakovi su, između ostalih naravno, već jako dugo na mojoj wish listi. No, s obzirom na financijsku situaciju koja je takva kakva je, uvijek sam završila s Essence ili Catrice lakovima u rukama. Nije da se bunim, jer kolekcija polako raste i njihovi su lakovi prekrasni i sasvim sam zadovoljna njima, no China Glaze lakovi su jedna od mojih tihih patnji. Zapravo, bili su moja tiha patnja do današnjeg dana jer sam napokon dobila priliku isprobati jedan od njih i uvjeriti se da priče o njima nisu daleko od istine.


Za moju sreću i oduševljenje zaslužna je draga Lina (Marina Ivčin) sa Šminkerice. U nekom od njezinih fantastičnih članaka o lakovima koje obje obožavamo predstavila nam je ovogodišnje trendove u području lakova za nokte i ja sam morala komentirati koje sve od njih priželjkujem (a lista je bila poduža). Na toj mojoj listi našli su se naravno i China Glaze lakovi - mislim, tko ih ne želi isprobati stvarno ne zna što propušta. Malo kasnije vratim se ja natrag na članak da vidim i tuđe komentare, kad ono - ispod mog komentara dočeka me divno iznenađenje. Lina je u svojoj kolekciji imala jedan crveni China Glaze lakić i ponudila se da mi ga pošalje jer joj stoji a zna da bi ga ja rado koristila a istovremeno bi i skinula jedan lakić sa svoje wish liste. Iako ja isprva to nisam htjela - jer je slanje lakića značilo trošak za Marinu, ona mi je lakić svejedno poslala i od danas imam čast uživati u njemu. Marina je dokaz da, unatoč brojnim razočarenjima u ljude, i dalje ima puno dobrih ljudi kojima mogu vjerovati i ovim joj se putem želim zahvaliti na ovoj divnoj gesti a poziv na sladoled i dalje vrijedi! Vjerujem da nju već svi znate, pa evo samo još link na njezine članke.


Dakle, Marina je lakić poslala već u ponedjeljak a danas mi ga je poštar i službeno uručio - baš se nešto popravlja u zadnje vrijeme. Još da mi donese i neki pozitivan odgovor na molbu za posao morala bi mu platiti i sladoled. Bila sam sva sretna kad je poštar zazvonio - obično zvoni kad ima paketić za mene i kad mu treba moj cijenjeni autogram. Brzo se potpisujem i jurim otvoriti paketić. Lak je bio odlično zapakiran, nije se mogao polomiti ni u kom slučaju - Marina, hvala što si ga tako pažljivo zapakirala :). Kad sam napokon došla do lakića shvatila sam da se radi upravo o jednoj od nijansi koju si priželjkujem. Mislila sam, možda će to biti svjetlo crveni lakić ili kakav, tko zna, a kad ono - baš boja po mom ukusu. Još kad sam vidjela šljokice znala sam da će to biti moj omiljeni lak. I brinut ću se o njemu ko o maloj bebici (i zvat ću ga Lina) :))).



Joj da, već sam na pola članka a zaboravila sam reći da se radi o laku China Glaze u nijansi 182 Ruby Pumps. I ime laka govori dovoljno samo po sebi - predivan je. Iznenadila me i veličina bočice. Do sad nemam još ni jedan toliko veliki lak - radi se o čak 14 ml. Vjerojatno je ovo moje čuđenje veličini bočice smiješno, ali ja stvarno nemam toliki lakić, tj. nisam imala do sad.


Kad sam ga se dovoljno nagledala, priredila sam svom novom mezimcu fotkanje za pamćenje. Uzela sam ga u ruke i krenuli smo u prirodu - bilo je vrijeme da zabljesne u punom sjaju. Bilo me strah da neću moći uhvatiti njegovu ljepotu s fotićem koji je blago rečeno pred raspadom ali eto, ipak je par fotkica koliko toliko uspjelo i moram vam ih pokazati. 





A evo i swatcheva da otprilike vidite kako se lakić lijepo sjaji. Prvi swatch je slikan u hladu pa su šljokice zato nešto prigušenije ali i dalje prekrasne.


Na sljedećim fotkama možete vidjeti swatcheve ovog ljepotana slikane na suncu gdje napokon do izražaja dolazi njegovo blještavilo.



Nisam tip osobe koji se voli hvaliti, ali mislim da je blog moja oaza u kojoj vam moram pokazati kad u moje ruke dođe divota poput ove. Koja je cijena ovog lakića, ja stvarno ne znam jer ih još nisam sama kupovala. Mislim da ga je Marina platila nekih 30 kn na nekom sniženju. Nadam se da sam vam uspjela pokazati kako je divan efekt ovog lakića. Kakva je postojanost ovog laka još nisam uspjela utvrditi budući da sam ga tek dobila, no s obzirom na cijenu i sve što čitam o tim lakovima na webu - mora biti odlična. No, zato mogu reći da je lak odlično pigmentiran i da se jako lijepo nanosi. 

Biti će mi čast nositi ovog ljepotana na noktima. On će me samo još dodatno motivirati da što prije nokte dovedem u red. Mislim da će se moji doma ljutiti jer ću htjet manje prati suđe :))). Do sad je ovaj lak bio moj san i želja a danas ga imam u svojoj kolekciji. Ovo je definitivno najljepša crvena nijansa laka koju posjedujem. Marina, još jednom od srca hvala na divnom poklončiću!

Sad je red na vama! Da li i vaša wish lista sadrži ovaj lakić ili možda neki sličan? Ili ste već sve želje s wish liste uspjele ispuniti? Gdje naručujete China Glaze lakove i po kojoj cijeni? Sviđa li vam se ovaj lakić ili mi imate možda još neki za preporučiti? Jesu li China Glaze lakovi preskupi za vas? Koliko najviše novaca izdvajate za lak?


0 komentari:

Objavi komentar