2012-07-09

Vanity stolić

U članku o ugradbenim ormarima odnosno garderobama iz snova (koji možete pročitati ovdje) obećala sam i članak o vanity stolićima. Već sam rekla da, prema mom skromnom ženskom mišljenju, vanity stolić uz garderobu mora biti sastavni dio spavaće sobe. Moja je soba trenutno premala da bih ispunila sve svoje želje i utrpala unutra i garderobu i vanity i sav namještaj koji se već nalazi u sobi, pa se zato volim prepustiti maštanju o onome što želim u bliskoj budućnosti. A što može biti ljepše od maštanja? Samo ostvarenje onoga što smo zamislili. Ja se za sad bacam na maštanje, a ostvarenje tek slijedi.

Vjerujem da mnoge od vas već posjeduju svoje vanity stoliće odnosno stoliće koje koristimo za eksperimentiranje sa šminkom, noktićima, frizurama itd. Iako sam to već rekla kad sam pričala o ugradbenim ormarima, sigurna sam da ne postoji žena koja ne želi svoj kutak, svoj vanity stolić, jel tako? Kao i u slučaju ugradbenih ormara, možete se upustiti u DIY projekt i napraviti same svoj vanity stolić, naravno, uz dečkovu pomoć. Druga mogućnost je, naravno, kupnja vanity stolića. Sigurno ima vrlo skupih vanity stolića, no trebamo razmisliti i o kupovini nekog jeftinijeg vanityja kojeg uz malo truda, farbanja ili dekoriranja možemo same uljepšati i pretvoriti u vanity iz snova. 

Važno je da naš vanity ima veliko ogledalo a bilo bi dobro i da ga smjestimo negdje uz prozor, ako smo to u mogućnosti, kako bi do nas dopirala svjetlost koja će olakšati naše uljepšavanje. Prednost vanity stolića je što se možemo bolje organizirati, bez obzira na to da li ćemo u njemu držati kozmetiku, nakit, modne dodatke ili nešto sasvim treće. Meni osobno bilo bi korisno da moj vanity ima i nekoliko ladica ili možda koji manji ormarić jer bi tako mogla stvarčice koje ne koristim svaki dan rasporediti po njima na način da uvijek znam što se gdje nalazi ali i na način da mi na stoliću ne smeta ono rjeđe koristim. Sigurno i same svoju kozmetiku, modne dodatke i nakit čuvate po raznim kutijicama, koferima i drugim organizatorima, pa sam stoga uvjerena da bi ovo bilo dobro rješenje i za vas. Jedino ako imate toliko puno kozmetike da vam ne bi stala ni u 2 vanity stolića.

Iskreno, ne znam gdje se kod nas mogu nabaviti baš pravi vanity stolići - znate li možda vi?? Vjerojatno ih ima u većim salonima namještaja no ja kod nas još nisam naišla ni na jedan vanity. Do sad sam pronašla samo neke stoliće koji bi bili prikladni za preuređenje u vanity no nažalost uz njih ne dolazi prijeko potrebno ogledalo. Ne smijemo zaboraviti i udobnu stolicu ili tabure koji također trebamo nabaviti kad kupujemo vanity stolić. Želimo da nam bude ugodno kad se uljepšavamo, zar ne? Jer tko zna kako bi to dugo moglo potrajati :)). Još ako uredimo svoj kutac kako želimo, dečki će biti u nevolji kad dođe vrijeme za izlazak :).

Kad nabavljate vanity stolić, dobro razmislite za što ćete ga sve koristiti i što ćete sve u njega spremiti. To vam je bitno čisto radi toga da bi znale koji oblik vanity stolića uzeti - običan stolić s jednom policom, stolić s 2-3 ladice ili možda stolić s nekoliko ladica i još s ormarićima ili ladicama s obje strane. Također, pripazite i na dimenzije stolića da se ne bi desilo da vam ne stane u prostor kojim raspolažete. Ako već kupujete vanity stolić, bilo bi dobro da uz njega nabavite još nekoliko organizatora ako mislite da će vam trebati - jer nešto će sigurno stajati i na samom stoliću da vam bude na dohvat ruke.

Budući da sad znamo što želimo i kako mora izgledati naš vanity, možemo pogledati nekoliko primjera. A ako još niste sigurni što i kako točno želite, za vas sam pripremila nekoliko fotki vanity stolića koje vam mogu poslužiti kao inspiracija u izradi ili kao smjernice za kupovinu vanity stolića iz snova. Prepustite se maštanju i odlučite kakav mora biti vaš kutak za uživanciju.






















I evo nas na samom kraju. Sviđa li vam se neki od prikazanih vanity stolića? Ili možda samo koji detalj s neke od slika? Da li bi vam trebao veći ili manji vanity, ovisno o tome koliko stvarčica bi spremile u svoj omiljeni kutak? Ili možda već posjedujete svoj vanity stolić? Gdje ste ga kupile? Jeste li možda dobile vanity u sklopu DIY projektića? Ako da, slobodno podijelite fotkicu s nama :).

0 komentari:

Objavi komentar