2012-08-05

Bazeni ili more ?

Još malo i ljeto će završiti a s njime ćemo izgubiti mogućnost uživanja u moru ili na bazenima. Meni je svejedno gdje se kupam iako prednost ipak dobiva more i pješčana plaža. Nema mi ljepšeg nego dan provesti u moru, osjećati pijesak pod nogama i uživati u morskim radostima. No, kad nemam mogućnosti otići na more uživam i na bazenima.


Naš je jedini problem što nemamo nekih posebno dobrih bazena u našim krajevima pa se moramo zadovoljiti s onim što imamo. Ulaznice mi se svake godine čine sve skuplje i zapravo ljeto prođe a da se okupamo svega par puta ako uspijemo uskladiti sve obaveze i slično. Veselim se danu kad ću imati djecu jer ću im onda nabaviti veliki bazenčić i skupa s njima boraviti u njemu, baš kao u djetinjstvu. Slušam da je imati bazen kod kuće bezveze jer se ne bi kupala u njemu ali ako netko toliko voli morske radosti kao ja i ako teško podnosi vrućine, vjerujem da bi često vrijeme provodio rashlađujući se u bazenu. Zašto se ne ohladiti bar na taj način ako već imamo priliku? Kako se ja ove godine ne kupam puno na bazenima a ne mogu se ni brčkati u moru, odlučila sam se u ovom članku predstaviti 2 toplice u našim ili susjednim krajevima i potaknuti raspravu o prednostima i nedostacima kupanja na bazenima odnosno u moru. Možda svi skupa dobijemo i neki dobar prijedlog toplica koje bi mogli posjetiti ili možda neke morske destinacije koju se isplati posjetiti.

Toplice Sveti Martin na Muri


Toplice Sveti Martin se često spominju kao jedne od boljih u kontinentalnoj Hrvatskoj. Nalaze se u Međumurskoj županiji i posjećuju ih ljudi iz svih krajeva jer ih krase predivna priroda, unutarnji i vanjski bazeni, noćišta, mogućnosti za izlete kao i bogata gastronomska ponuda. Zapravo, cijeli taj resort nudi jako puno i toplice su primile niz nagrada. No, moje iskustvo iako nije loše nije baš ni toliko bajno kako se to priča po medijima. Ono što je najbitnije, mislim da se bazeni ne održavaju kako bi trebali, pločice su potrgane i nismo se samo jednom ozlijedili i raskrvarili. Također, i tobogani su često bili problem no čitala sam negdje da ih napokon popravljaju pa će sad valjda biti bolje. Jednom smo posjetili te toplice negdje na jesen čini mi se i skoro smo se smrzli a boravili smo samo unutra. Unutra je samo jedan bazen, ostalo su jacuzziji i neka ljekovita voda u kojoj se namaču stariji. I sad kad gledam gornju fotku sve mi izgleda savršeno, no moje je mišljenje da se ne dobiva baš onoliko koliko se plati. Cijene su dosta visoke a usluga baš nije u skladu s cijenama. Nemojte me shvatiti krivo, nije loše, ali nisu ni toplice koje impresioniraju urednošću, uslugom i svime ostalim. Naši se ukusi razlikuju i neki sigurno imaju samo pozitivna iskustva s njima, ali eto, ovo je moje iskustvo. 

Terme 3000 - Moravske toplice


Još kao mala slušala sam od svojih roditelja o tim predivnim toplicama i oduvijek ih želim posjetiti. Još nisam, u planu je bilo ovog ljeta no postoji mogućnost da to odgodim do idućeg ljeta. Pitam se da li je i danas sve tako divno i krasno u tim toplicama kao što je bilo kad su moji roditelji odlazili tamo. Pročitala sam na stranicama od Moravskih toplica da je u sklopu njih ukupno nekih 30-tak bazena u kojima se možemo kupati i baviti raznoraznim aktivnostima. S obzirom na to koliko bazena se nalazi u tom kompleksu, ma kakve god toplice bile, mislim da me jednostavno ne mogu razočarati kad neću ni stići obići sve bazene a kamoli tražiti zamjerke. Iskustva drugih s kojima sam pričala o ovim toplicama su također pozitivna. Cijena ulaznice možda je nešto viša ali čula sam da se u toj cijeni dobiva i topli obrok - i to ne bilo kakav obrok nego na izbor imate nekoliko menija, porcije su obilne i hrana je ukusna. Sama ne znam da li je to uistinu tako, ali prema riječima drugih trebalo bi biti, jer mi još nitko nije ispričao ništa negativno o bilo čemu u tim toplicama. Iako vjerojatno ništa od posjeta ovim toplicama ove godine, veselit ću se idućem ljetu. 

Čula sam i nešto da se radi nekakav aquapark negdje kod nas, i to čini mi se u sjevernoj Hrvatskoj. Neka obitelj se vratila u Hrvatsku i počela ga graditi i kao da bi se već na jesen trebali moći kupati u tim bazenima. Baš me zanima koliko će bazena biti i da li će te toplice moći konkurirati ovim slovenskim toplicama koje toliko želim posjetiti. Znate li vi nešto više o tom aquaparku?

Ne bih imala ništa protiv kupanja u ovakvim bazenima ....

Općenito, i toplice i more imaju svojih prednosti i nedostataka. Toplice nama koji se obožavamo kupati omogućavaju kupanje zimi ali i kupanje onima koji nemaju mogućnosti otići na more - i to je njihova najveća prednost. No opet, kod bazena postoje i mnoga ograničenja. Često se ne smije skakati, moraš paziti na ostale koji se namaču u bazenu da ih slučajno ne poprskaš dok plivaš ili ne daj Bože nešto gore, ne možeš voziti pedaline, plutati u ritmu s valovima i još puno puno toga. Zato ja uvijek biram more ispred bazena, iako mi je svugdje dobro kad sam u dobrom društvu.

... no ništa se ne može usporediti s ovakvim uživanjem na moru ...

Što vi više volite - bazene ili more? Koje su po vašem mišljenju prednosti ili nedostaci kupanja u moru odnosno bazenu? Možete li mi možda preporučiti koje dobre toplice u Hrvatskoj ili Sloveniji ili negdje drugdje? Jeste li već posjetile Toplice Sveti Martin ili Moravske toplice u Sloveniji, kakva su vaša iskustva, jeste li bile zadovoljne svime ili imate i kakvih prigovora? Posjećujete li toplice zimi? Ako ste bile/i u kojim krasnim toplicama, možemo se dogovoriti da ih predstavimo u sklopu suradničkog članka :).  



0 komentari:

Objavi komentar