2012-08-28

Sve o kulinarsvu na jednom mjestu - udružimo se!

Danas nikako da odlučim o kojoj temi bi pisala. Baš sam malo prije radila novi popis s idejama za članke da nešto ne zaboravim jer mi se dogodilo ono najgore. Slučajno sam izgubila jedan papir s popisom ideja koje sam bilježila posljednjih dana kad nisam stigla pisati i sad ne znam što je sve na njemu stajalo. Popis je sad opet napisan ali čini mi se da je puno kraći od onog prvog, ali što je tu je. 

I onda se sjetim da sutra moram napraviti dva kolača. Tražeći ideju, listajući knjige s receptima, pregledavajući portale, blogove i uzimajući u obzir vrijeme koje imam na raspolaganju sutra - a neće ga baš biti puno - odluka je pala. Radit ću kinder pingui i nekakvu jednostavnu verziju kremšnita s keksima. Nadam se da ću sutra uspjeti nešto i uslikati, jer zadnja 2 kolača koja sam radila isti dan nisu uspješno poslikana i ništa od recepata. Preostaje mi samo raditi ih ponovo i fotkati još jednom. Inače, u planu je i kupovina novog fotića (možda u božićno vrijeme kad budu kakve akcije) pa mi možete neki preporučiti, ako ste s nekim i same zadovoljne.

No, da ne duljim, bit ovog članka je u ideji koja mi je pala na pamet kad sam razmišljala koje ću kolače sutra raditi. Shvatila sam da se često pogubim u svim linkovima koje imam spremljene, imam popis blogova koje pratim na blogu, nešto pratim preko Facebooka, imam hrpu linkova vaših recepata u bookmarksima i već nekad ne znam gdje mi je što. Zato sam odlučila, uz vašu pomoć ako ćete htjeti sudjelovati a na taj se način opet malo i reklamirati (sebe i druge), okupiti sve vezano uz kulinarstvo na jednom mjestu.

Dakle, želim napraviti jedan članak s popisom svih (domaćih i stranih):
  • kulinarskih časopisa (bilo tiskanih bilo internet časopisa)
  • kuharica i knjiga s receptima
  • portala s receptima
  • blogova s receptima
  • web shopova i stranica za nabavu kulinarskih potrepština, materijala, kalupa itd.
Stoga vas molim za pomoć i za vaše prijedloge odnosno prijave.
Možete prijavljivati ovdje u komentarima, može na moj e-mail ( artonmyway95(at)gmail.com ), na mom facebook profilu

Predlažite odnosno prijavite sve što je vrijedno čitanja, portale s kojima ste zadovoljne, kuharice koje imate ili želite. Bilo bi dobro da recimo uz kuharice i date opis u jednoj rečenici. Možete predlagati i svoje blogove ili web stranice kao i tuđe blogove i web stranice. 

Raširite ovu vijest svima da okupimo što više linkova na jednom mjestu. Ja i sama pratim neke blogove ali mislim da to nije dovoljno za ovakav jedan popis i da svatko od nas zna još blogova koji su vrijedni naše pažnje a za koje možda još svi ne znamo, još časopisa, portala, web shopova i slično. Tako ćemo imati sve na jednom mjestu i saznati za neke nove portale.

I još jedna napomena: na popisu će se naći većinom stranice, knjige, portali, blogovi i web shopovi koje prijavite. Ponešto ću dodati i sama ali ako ne prijavite stranicu/časopis/ili nešto drugo postoji vjerojatnost da neki portal ili blog ili nešto neće biti na popisu.

Nakon nekog vremena, recimo nakon neka 3 tjedna do maksimalno mjesec dana ako neće biti više prijava, ja ću napisati članak u kojem ću navesti sve vaše linkove, stranice, blogove s kratkim opisima, kuharice koje preporučate, časopise i sve ostalo. Ako imate još nešto što pratite iz područja kulinarstva a ne spada u kuharice, blogove, portale i slično - također možete javiti i stavit ću na popis :).

A kad riješimo kulinarstvo onda ćemo tako i jedan članak o uređenju doma, pa vjenčanjima, pa ručnim radovima i svim ostalim tematikama. 
Veselim se svim vašim prijedlozima, nadam se da ćete podijeliti što više jedni s drugima i da ćemo napraviti ogroman članak.
Još jednom kažem proširite vijest da popis bude kompletan i javljajte sve što znate, da ne bi neki vrijedni blog recimo izostao s popisa :) Nadam se da vam se sviđa ideja :))

Širimo ljubav prema kuhanju, dijelimo i kuhamo zajedno <3

Izvori: Slika1, Slika2

0 komentari:

Objavi komentar