2012-08-26

Tuga zbog odlaska ljeta

Iako sam se danas jako razveselila kiši i osvježenju koje nas je dočekalo, pomalo sam i tužna jer je to znak da nas ljeto polako napušta. Više neću moći nositi ljetne haljinice i suknjice o kojima toliko pričam, ništa više od japanki i sandalica. Jednostavno protestiram protiv duge odjeće! Vjerojatno je to i zato što su mi se vratile teško izgubljene četiri kile prije nekoliko mjeseci. Zapravo, nisam sigurna da li su se sve vratile, bojim se stati na vagu, rađe živim u neznanju i nadi da se nisu vratile baš sve. A kupila sam nedavno i krasne sive traperice (u tom periodu s nekoliko kila manje) pa se nadam da mi nisu sad već premale. Eto, čini se da mi je žao što ljeto odlazi samo zbog odjeće koju neću moći nositi, ali nije tako. Svejedno se veselim današnjoj kišici. Čak sam i izašla na kišu danas kad je tek lagano počela padati, ne bi li na svojoj koži osjetila te toliko priželjkivane kapi kiše.


Puno je razloga zbog kojih ne želim da ljeto napusti naše krajeve (osim nemogućnosti nošenja ljetnih haljinica, naravno):
  • neće više biti voća i povrća koje ljeti obožavamo, mojih omiljenih krastavaca, paprike, lubenica, jagoda itd.
  • zimi ne radi moja omiljena slastičarnica, pa ću biti osuđena većinom samo na kupovni sladoled, koji naravno nije loš, imam i tu svojih favorita, ali ni jedan sladoled se ne može mjeriti s mojim omiljenim
  • vožnja biciklom zimi biti će užasna.. ljeti me izluđuju vrućine, a zimi se zamaskiram na biciklu i još uvijek mi je hladno, prsti samo što mi ne poispadaju. Kad se sjetim vožnje biciklom po snijegu i činjenice da me baca na sve strane dok se vozim, ili toga da na kraju završim gurajući bicikl, opet požalim što ljeto ide kraju
  • uživanje u prirodi će se nešto prorijediti, naravno, bit će zimskih radosti i izlazaka, ali ne mogu se ne znam kako dugo smrzavati na hladnoći
  • neće više biti batmintona i sličnih aktivnosti, kao ni planinarenja jer zimi bi se ubila na snijegu na strmini
  • kad se sjetim koliko puta će mi čizmice ili cipele premočiti i da ću dan provesti sva mokra, opet tugujem za ljetom
  • i ono najvažnije, ovakvo što ću moći zaboraviti:
  
Ma mogla bih još dugo nabrajati. Iako, ne znam zašto već sad paničarim kad ljetu još nije kraj. Neće više biti nepodnošljivih vrućina ali se nadam da će i dalje biti toplo, bar još neko vrijeme. Mislim da ljeto općenito prekratko traje.

Čim počnem raditi, moj je prvi plan manje papati i vježbati. Kad su ove paklene vrućine nema šanse da vježbam a sad kad zahladni nadam se da će to ići lakše. Moram se napokon riješiti kilogramčića koji mi smetaju pa da onda ne gunđam više kad mi nešto ne stoji dobro. Ako imate kakve prijedloge za vježbe, ili nešto što ste vježbale doma i stvarno vam je pomoglo, slobodno stavite link, sliku ili bilo što u komentare. Bit će mi korisno. Ja se moram pomalo riješiti trbuščića, malo bi stanjila nadlaktice, i problem su mi noge, tj. natkoljenice. Nadam se da niste u istoj situaciji i da se ne borite s kilama poput mene. Jer ja nikad na zelenu granu. I onda se tješim da je to zbog toga što sam niska i da ne mogu imati 40 i nešto kilograma da bih bila sasvim mršava. Ni ne težim tome, 50 kg do 54 kg bi mi bilo sasvim ok.


No da ne bi bilo sve tako crno i da ne bi ispalo da mrzim jesen i zimu - daleko od toga, ima i mnogo razloga zbog kojih se veselim jeseni i zimi. Tad ću se napokon s užitkom moći ušuškati u krevet da bih se ugrijala, to sad ne mogu. Uživam gledati kako pada snijeg, slušati kako pada kiša. Imam više volje za rad u kuhinji nego sad kroz ljeto. Kad tako sagledam, ni jedno godišnje doba ne volim više, svako ima svojih prednosti i nedostataka. A što se sladoleda tiče, potrudit ću se da ga jedem u istom ritmu kao i ljeti :)). 


I iako sam tip osobe koji se smrzne čim kroči vam iz kuće kad su temperature u minusu (ili blagom plusu), zima je ipak vrijeme Božića, mog najdražeg blagdana. Baš sam kod nekoga na Faceu ili blogu pročitala da danas razmišlja o Božićnim dekoracijama - a ja o njima razmišljam skoro cijele godine. To je vrijeme koje me najviše inspirira. No, da ne bi ispalo da je ovo post o Božiću (što bi stvarno bilo prerano, ili možda ne bi? :))), samo ću još reći da se veselim izradi aranžmana, kićenju bora, zamatanju poklona i svega što ide uz Božić - i naravno, pisanju divnih Božićnih članaka, u kojima će fotke ako Bog da biti uslikane novim fotićem. Mislim da za kraj godine bolje ne može - ili ipak može? Dobar posao bio bi savršen kraj godine!

I kad smo već kod Božića, ja ne bi bila ja da ne stavim bar jednu prigodnu fotkicu. Ovu sam našla na Pinterestu (moj profil vam je na ovom linku). I zapitala sam se, kako se kao takva ljubiteljica Božića, ovoga još nisam sjetila? Bicikl sa žaruljicama, baš bih ga rado provozala!


I naravno, ne mogu stati samo na jednoj fotkici, ali ova je zadnja - garantiram! Joooj, što se već veselim danu kad će mi kuću preplaviti Božićni ukrasi. Mislim da neće biti baš tako kritično kao na donjoj slici, ipak još ne živim sama s dragim, ali kad se preselim cijeli će stan biti ukrašen i žaruljica će biti na svakom koraku.


A za kraj da se još jednom vratim na temu članka, bilo bi dobro da pišem o onome što je zapravo tema. U nastavku vam želim pokazati još par sličica, ljetnih modnih kombinacija koje vas mogu inspirirati za posljednje ljetne outfite i koje se meni barem djelomično sviđaju :). Baš me zanima da li se koja kombinacija sviđa i vama..

 Ovakvo nešto si želim nabaviti, za iduće ljeto budući da nisam uspjela ovog ljeta.

Haljinica mi je divna, ogrlica također kao i nakit. Ali štikle, torbicu i frizuru bi vrlo vjerojatno promijenila.

Savršena kombinacija! Samo torbu bi opet promijenila, ali ostalo je za 10!

 Volim ljeti i ovakve opuštene sportske, ležerne kombinacije. Nakit i sandale mi nisu nešto posebno.

Haljinica mi se sviđa, nakit također. Torbicu i sandale bi promijenila. Kombinacija boja mi se sviđa.

Za kraj još jedna kombinacija po mom ukusu. Topić i krasne tamne hlačice, koje bi možda mogle biti još crnije i ja bi izbacila ove viseće džepove.

Nadam se da ste pronašle inspiraciju i da se i vama sviđa bar neki dio prikazanih kombinacija. O jesenskim i zimskim kombinacijama više kad dođe vrijeme za to. Ako imate bilo kakvu ideju ili želju za neki ljetni članak, slobodno mi napišite u komentarima i rado ću vam ispuniti želju ako ću moći. Da iskoristimo još ovo malo vremena što ljeto traje.

I znam da sam u članku pisala o svemu i svačemu, ali kad sam krenula samo je išlo.. malo se sjetim Božića, pa trebam par redaka posvetiti i njemu, malo pišem o ovome, malo o onome, ali nadam se da mi ne zamjerate.

A sad mi recite zašto vi volite odnosno ne volite ljeto/zimu? Je li vas razveselila današnja kiša? Kako ste provele ovaj divan kišni dan? Sigurno i za vas svako godišnje doba ima neke prednosti i nedostatke, odnosno nešto čemu se veselite i nešto čemu se baš ne radujete? Znam da je Božić još daleko, ali slobodno, ako ste poput mene, izrazite svoju oduševljenost ovim blagdanom i planove koje imate, planirate li raditi neki DIY za Božić i tome slično. Da li i same planirate početi vježbati poput mene ili ste potpuno zadovoljne svojom težinom? Da li vam se svidio neki od prikazanih outfita ili vi već planirate što ćete nositi na jesen i zimu?



0 komentari:

Objavi komentar