2012-08-03

Unikatni nakit Tamarix i darivanje

Kad god imam slobodnog vremena volim ga iskoristiti za ono što volim: tražeći inspiraciju za razne kreativne uratke na Internetu koji obiluje tutorijalima i zanimljivim idejama. Vjerno spremam hrpu fotografija i čekam dan kad ću početi realizirati sve što sam zamislila (samo što nisam počela). Surfajući tako jedne večeri, već negdje oko tri ujutro, naišla sam na nakit koji mi se na prvu jako svidio. Riječ je o unikatnom nakitu Tamarix koji izrađuje jedna vrijedna i kreativna cura po imenu Tamara. Stoga sam odlučila predstaviti vam nju i njezine predivne radove. Vjerujem da će se nakit koji izrađuje svidjeti i ljubiteljicama nakita ali i svim ostalim curama, pa čak i dečkima koji možda požele iznenaditi svoje ljepše polovice divnim poklončićima. U nastavku prepuštam riječ dragoj Tamari koja će vam ispričati nešto o sebi i o tome odakle se rodila njezina ljubav prema ručnom radu.

A da bi sve bilo još bolje, zahvaljujući Tamari na kraju vas očekuje i krasno darivanje. Zato se nemojte zaustavljati prije nego dođete do samog kraja da vidite kako možete sudjelovati.


"Ime mi je Tamara Horvat i rodom sam iz Križevaca. Imam 34 godine i dvoje djece. Izradom nakita sam se počela baviti prije otprilike 2 godine. Ne mogu reći da je bilo slučajno, naime, dosta vremena sam već o tome razmišljala, ali nekako je ta ideja trebala sazrijeti u mojoj glavi i tada je to bio pun pogodak. Kad se napokon sve posložilo, liniju sam nazvala Unikatni Nakit Tamarix.


Po prirodi sam vrlo aktivno stvorenje, tako da uz posao, kuću, dvoje djece... itd. uspijevam još puuuuno toga napraviti! Jer kada je prisutna volja, ljubav i strpljenje, ništa nije teško, a riječ "nemoguće" ni ne koristim u svom vokabularu!!!

Inspiriraju me ljudi, odjevni predmeti pa i svaki komad nakita, jer uvijek me svaki komad inspirira za još dva - tri, i tako tome nema nigdje kraja. Najviše volim raditi sa staklom, keramikom i porculanom, ali isto tako puno toga ovisi o dizajnu i izgledu svakog komada nakita pojedinačno. Radim više različitih linija odjednom, što se može vidjeti i na mojoj facebook stranici. Tu su naušnice za svaki dan, pa naušnice s privjescima koje su trenutno vrlo tražene, albumi s ogrlicama, narukvicama i prsteni. Uživam u izradi svakog komada nakita i, naravno, posebno me veseli što je sve više žena i djevojaka koje ga uživaju nositi, to je posebna radost!!!

Trenutno se moj nakit nalazi na tri prodajna mjesta, u Križevcima u Ktc parfumeriji, u Trgovini Horvat (moj prodajni prostor) te u Svetoj Nedelji u velikom prodajnom centru Offertissima.

Prije neka dva mjeseca pokrenula sam i akciju prikupljanja financijskih sredstava za kreativne radionice Centra za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju Križevci. Naime, kupnjom svakog mog proizvoda odvaja se određeni iznos za rad Centra. Naravno,imam ja još planova i želja i sve to čeka svoj red. Šta da vam kažem...svaki dan je divan...ali prekratak!!!"

Sad kad ste malo bolje upoznali Tamaru i nakon što nam se ona ovako lijepo predstavila, vrijeme je da pogledate neke od njezinih radova.
































Nadam se da ste uživale u galeriji fotografija. A sad je vrijeme za šećer na kraju: darivanje!
Tamara je velikodušno odlučila pokloniti nešto mojim čitateljicama. Kad smo pričale o darivanju ja sam mislila da će biti jedan dobitnik i to je to a onda je Tamara predložila čak troje dobitnika. Pogledajte na slici što je Tamara pripremila za vas i što možete osvojiti.

Nagrada za 1. mjesto

Nagrada za 2. mjesto

Nagrada za 3. mjesto

Pravila darivanja:

Vaš je zadatak da do nedjelje, 26. kolovoza 2012., zaključno do 20 sati, u komentarima ostavite sljedeće:
  • vaše ime i mjesto u kojem živite
  • vašu e-mail adresu da bih vas mogla kontaktirati u slučaju pobjede
  • GFC nick s kojim javno pratite moj blog i Facebook nick s kojim javno pratite Facebook stranice Art on my way i Unikatni nakit Tamarix
  • podijelite obavijest o darivanju na Facebooku (najbolje da podijelite objavu koja će biti i na Facebooku, da bi mogle provjeriti tko je podijelio a tko ne) - i u komentaru napomenite da ste podijelili obavijest na FB
  • napišite u komentaru što vam se najviše sviđa kod Tamarinih radova i zašto, te uz koju biste odjevnu kombinaciju nosile nakit koji možete osvojiti (možete riječima opisati, staviti link, ili sliku, kako želite)
  • darivanje ovaj put vrijedi samo za područje RH i po osobi je dozvoljen samo jedan komentar
  • sve ćemo provjeriti, ako netko od pravila ne bude ispunjeno slijedi diskvalifikacija.
Komentar mora sadržavati sve navedeno. Molim vas da dobro pročitate pravila i da ne budete previše brzoplete jer nepotpuno prijave nećemo uzimati u obzir.

Sretno svima! :)

Tamara, tebi još jednom zahvaljujem na vremenu koji si, unatoč svim svojim obavezama, odvojila za ovaj članak, organizaciji ovog divnog darivanja i želim ti još puno uspjeha u daljnjem radu i ispunjenje svih planova.

Sviđa li vam se Tamarin rad? Koji komad nakita vas je najviše oduševio, što biste iz prikazane galerije fotografija najrađe nabavile za svoju kolekciju nakita? Što najviše volite nositi - rinčice, ogrlice ili narukvice?


0 komentari:

Objavi komentar