2012-12-05

Božićni / zimski tag

Nisam do sad još radila tag postove ali kad sam na blogu Sara's Magical World vidjela ovaj Božićni tag jednostavno nisam mogla odoljeti. Čim je Božić u pitanju ja odmah idem za tim kao mali mujo. Eto, neću puno filozofirati već ću se odmah baciti na odgovaranje na sva pitanja.


Dva najbitnija kozmetička proizvoda

Kod mene su definitivno najbitnije mazalice za usne s kojima uvijek muku mučim. Labela mi ne pomažu, melem isto nema kod mene nego dugo djelovanje i zato sam sad uzela u ljekarni neku mast na recept pa ćemo vidjeti da li će biti kakve koristi. Osim toga, važne su mi i kreme za ruke i lice jer imam jako suhu kožu. Za ruke trenutno koristim Balein balzam na bazi kamilice a za lice mi je pri kraju jedna Baleina dnevna kremica pa sam u potrazi za nekom novom. Uz preparativu, obožavam i ruževe i lakove za nokte. Da mogu sve bih ih pokupovala. Trenutno najdraži lak mi je krasni crveni China Glaze lak (manikure s tim lakom su ovdje) a što se ruževa tiče ne mogu se odlučiti samo za jednoga. I da, čini mi se da sam pretjerala, tražila su se samo dva proizvoda, ups :))).

Dva najbitnija odjevna predmeta

Zimske haljinice i set kapica - šal - rukavice. Znam, stavila sam zimske haljinice na vrh liste ali ja sam opsjednuta haljinicama svih vrsta. Prije sam više voljela nositi traperice ali otkad sam otkrila udobnost haljina to se promijenilo. Nosim ja traperice i dalje ali nije to više to, ljubav prema haljinama je prevladala. Što se tiče seta kapica - šal - rukavice, to mi je zimi nezaobilazno. Bez toga bi se smrzla kad vozim bicikl zimi. Hvala Bogu pa sam ove godine nabavila i debelu jaknu koja me odlično štiti od hladnoće i otkad sam kaput zamijenila s jaknom, kao da sam se preporodila. Imam ja i omiljene vestice i sve to, ali eto, haljine su haljine :).


Koju obuću nosiš najčešće zimi?

Najčešće nosim čizmice. Nabavila sam jedne divne sive ove godine, baš su tople i udobne a bile su jeftine pa mi je baš bilo drago što nisam bacila hrpu novaca na neke skuplje a manje lijepe. Imam i jedne s petom od prošle godine koje ću nabaciti tu i tamo za promjenu jer nisam baš nešto spretna kad su petice u pitanju. I na kraju, odlučila sam ove godine kupiti Uggsice, naravno ne original ali vidjela sam da ima i visokih i niskih pa ću naći neki model. Ne znam da li ste čitali, ali možda se prestanu proizvoditi, pa se trebam osigurati za svaki slučaj :) Kad ih kupim, vjerujem da će upravo Uggsice biti moj najčešći izbor. Znam da mnogima nisu lijepe ali ja ih obožavam. Mekane su, udobne i tople i to je ono što mi najviše treba. Istina, razbila sam se sto puta u njima na ledu i snijegu jer nisu baš za nošenje pod takvim uvjetima ali eto, njihova toplina sve prevlada.


Najdraži modni dodatak?

Kapice i nakit. Da, opet varam, odabrala sam dva najdraža modna dodatka. Nakit volim nositi cijele zime i već svi znate da bih svaki dan mogla u shopping nakita, uvijek bi našla nešto za sebe. A pravi zimski modni dodatak kojeg obožavam je kapica. Nemam ih puno, nažalost, ali da mogu svaki bi dan nosila drugu. Imam kovrčavu gustu kosu i uvijek volim look začiniti nekom slatkom kapicom. Osim kad se smrzavam, onda nabacim neku bezveze da me grije jer ostale koje imam su više ukrasne nego da me griju. I još malo varanja, u zadnje sam vrijeme jako zavoljela i šalove i baš sam bila tužna kad sam prošle godine izgubila jednu divnu toplu maramu koju sam nosila kao šal uz vestice i baš me lijepo grijala.
Najdraži lak za nokte?

Da, na to sam pitanje već odgovorila u jednom od gornjih pitanja. Trenutno je to China Glaze lak. Divna je nijansa, ima i šljokica, lak je postojan na noktima i krasno se presijava. Definitivno nema konkurencije. Iako, ja cijele godine nosim sve boje na noktima, pa tako i zimi. Ne nosim ljeti žive boje a zimi neke tmurne, jesenske. Ne ograničavam se na taj način. Isto tako, ljubiteljica sam šljokica i sad ću ih u ovo Božićno vrijeme još više nositi.


Vruća čokolada ili sok od jabuke?

Imam samo dvije riječi za vas: vruća čokolada. Sok od jabuke ne volim. Izbirljiva sam po pitanju sokova a čokolada uvijek može. Iako, i meni zna ponekad vruća čokolada biti previše pa često to bude neki kakao ili nešto takvo laganije. 

Najdraža svijeća?

Hm, nemam baš sobu zatrpanu s 20 svijeća da bi birala omiljenu. Znala sam dobiti koju na poklon i meni mnoge lijepo mirišu. Zadnja koju sam obožavala je bila ljubičasta i divno je mirisala, ali ne sjećam se više koji je miris bio u pitanju, znam samo da sam bila očarana. Osim mirisnih svijećica, volim i one dekorativne jer uživam u izradi aranžmana s borovim grančicama, svijećicama, kuglicama itd. Baš se sutra spremam raditi nešto. 


Snowboardanje ili skijanje?

Sanjkanje :)))). Eto, ni jedno od ovoga nisam isprobala, iako bih voljela. Više volim ljetne sportove jer se na snijegu smrznem ali bih vrlo rado probala i jedno i drugo. 

Jesi li ikada klizala? Jesi dobra u tome ili ti nikako ne ide?

Klizanje mi oduvijek izgleda primamljivo. Pokušala sam jednom, nisam se proslavila i rado bih probala opet. Kao mala sam uživala gledati na tv-u klizanje i baš mi je žao što se danas više toliko ne prikazuje na tv-u. Uvijek sam zamišljala sebe u onim kostimićima kako radim piruete i slično.


Pada li snijeg u tvom mjestu?

Danas više ne pada, ali je zato jučer padao i padao. Toliko velike pahulje do jučer još nisam vidjela. Iako, lijepo mi je kroz prozor gledati kako pada ali mu se nikad ne radujem jer nije baš neki užitak voziti bicikl po snijegu, baca te na sve strane, auti te zalijevaju i dođeš na posao kao da se nisi prao tjedan dana. Najljepše mi je kad ima snijega za Božić, onda je potreban jer daje nekakvu posebnu dimenziju cijelom tom blagdanu. Božić bez snijega nije pravi Božić. Dobro da je bilo više snijega kad sam bila dijete. Sjećam se da su me roditelji nosili i da sam se jedva vidjela iz snijega koliko je visoko znao napadati. Sjećam se svašta iz djetinjstva, naših igri u snijegu, pravljenja snjegovića, stazica kojima smo se probijali kroz visoko napadali snijeg, ah... to su bili dani..

Jesi li ikada napravila snjegovića?

Pa naravno da jesam, a tko nije? Jedna od najdražih dječjih aktivnosti na snijegu :).

Koji blagdan slaviš?

Nije mi baš jasno ovo pitanje, kad pričamo o Božiću ali ok. Božić slavim, vrlo rado, to mi je najdraži blagdan u godini. Čarolija Božića me opsjeda već godinama i uvijek mu se iznova veselim. Mislim da vam je jasno zašto zar ne?


Najdraža blagdanska/Božićna pjesma?

Uh, ne mogu izdvojiti jednu jedinu. Rijetko koju ne volim. Nema mi ljepšega od uživancije u okićenoj sobici, svjetlucanju lampica, slušanja Božićnih pjesama ako nešto radim ili gledanja Božićnih filmova. Kod mene je dobro došlo sve što dočarava Božićnu atmosferu. Začudo, ove godine doma još nisam stigla slušati Božićne pjesmice ali zato ih već vrtimo na poslu pa uživam.

Najdraži blagdanski/Božićni film?

Joooj, mislim da bih ovdje mogla napisati cijeli članak (već mi je ta tema na popisu). Tako da, sve ću vam otkriti u članku. Problem je što sam neke filmove gledala na tv-u i nemam ni pojma kako se zovu. A ljuti me i činjenica da se u zadnje vrijeme snima premalo Božićnih filmova i zato se stalno repriziraju jedni te isti filmovi koje smo gledali još kao djeca. Ali nema veze, glavno da se nešto Božićno prikazuje. Primjerice, svi znamo Sam u kući. Koliko god sam ga gledala, opet ga volim pogledati u ovo Božićno vrijeme.

Najdraži zimski slatkiš?

Pitanja postaju sve teža i na neka ne mogu odgovoriti jer nisam tip koji se ograničava.. kako nemam lakova koje nosim samo zimi ili ljeti, isto tako nemam ni kolača koje radim samo zimi. Ono što mi se jedi, pripremim, naravno ako su te namirnice dostupne kroz cijelu zimu. Znam samo da kroz mene prolazi sve što je kremasto i voćno. Keksiće ne volim toliko koliko volim kremaste kolačiće a čini mi se da na Internetu pronalazim samo hrpu Božićnih keksića a puno manje kremastih kolača.


Da ti Djed Božićnjak može ispuniti jednu želju i sigurno bi se ostvarila, što bi to bilo?

Između materijalnog i nematerijalnog uvijek biram ovo drugo i zato je moj odgovor - dečkov brzi oporavak i da mi se već danas ili sutra vrati doma iz bolnice. Također, prije bih tražila nešto za svoje bližnje jer ako uspijem njima izmamiti osmijeh na lice onda je to meni dovoljno. Za Božićne blagdane uvijek volim kupiti svima koje volim pokoju sitnicu i uvijek nestrpljivo iščekujem vidjeti njihove izraze lica. Hvala Bogu pa nikad nismo pretjerivali i zato se uvijek svemu veselimo, sve s nestrpljenjem iščekujemo i ti osjećaji daju posebnu čar ovom blagdanu. 

Imaš li išta zabavno u planu za zimske praznike?

Zimskih praznika za mene više nažalost nema, šmrccc. Tako da, bit će radno i nemam nekih posebnih blagdana. Voljela bih otići do Beča ili nekog drugog divnog Božićnog mjestašca ali toga neće biti ove godine pa su moji planovi pećenje punooo kolačića, kupovina Božićnih poklona mojim najmilijima, uživanje u toplini sobice s mojim dragim, gledanje Božićnih filmova, slušanje pjesmica, odlazak u Cinestar bude li koji dobar filmić, i to je to otprilike. Nemam neke velike planove ali znam da će mi biti predivno.

I eto me na kraju ovog Božićnog taga, mog prvog taga općenito. Sviđa li vam se, slobodno ga i vi napravite pa mi linkajte u komentarima da pogledam što ste napisali. Ako nećete raditi tag, a imate volje, možete i u komentarima odgovoriti na neka od postavljenih pitanja pa da malo raspravljamo o Božiću, našim željama, običajima i slično. Veselim se čitati što ste mi napisali :*



0 komentari:

Objavi komentar