2013-02-06

Objavljujem rat ispucalim usnama

Već jako dugo imam problema s kritično ispucalim usnama i te probleme nisam uspijevala riješiti. Bilo bi dobro da sam se s tim mučila samo zimi ali nažalost bilo je skoro pa jednako loše i ljeti. Stoga sam prije nekoliko mjeseci objavila rat ispucalim usnama, pa u nastavku pročitajte tko je iz tog "rata" izašao kao pobjednik. 


Za početak bih spomenula da ne trošim puno na kozmetiku. Većinom kupujem ono što mi treba, posebno otkad radim i kad se novci u par dana rasprše na sve strane. Tu i tamo sagriješim i primame me sitnice poput lakova ili ruževa, no moram priznati da se dobro kontroliram. Iako nikad nisam trošila ko manijak. Sad si baš mislim da imam nijansi lakova koje ne koristim i koje bih mogla staviti u prodaju. Sigurno vam je čudno da ne trošim toliko puno na kozmetiku, ali eto, kod mene neke druge stvari imaju prednost i sve je stvar prioriteta. Uopće nemam ništa protiv onih koji puno troše na kozmetiku, svatko troši na ono što želi i koliko može. Da li bih više trošila i na kozmetiku da mogu? Sigurno bih, ali mislim da bih i dalje ostala vjerna povoljnijim kozmetičkim brendovima jer kod ničega ne patim na marke i brendove, pa tako ni kod odjeće, kozmetike itd. Moj prioritet su uređivanje stana i štednja za gradnju kuće i znam da bih puno manje uštedila da nekontrolirano trošim i da svakodnevno zalazim u drogerije. Zašto vam sve ovo pričam? Pa zato da vam ne bude čudno što još uvijek nisam isprobala ništa skuplje za ispucale usne. Hvala Bogu, vidjet ćete, stanje mi se popravilo i nije bilo potrebe da pribjegnem nešto skupljim proizvodima. Uvijek prvo pokušavam pronaći povoljnije rješenje i tek ako to nije moguće, onda se prebacim na ona malo skuplja. Što se kozmetike tiče, nevezano uz ovu temu, od nedavno se u mojoj kozmetičkoj torbici krije prvi Bourjois lak za nokte i moram priznati da mi je bilo teško kad sam ga kupovala ali sad vidim da se stvarno isplati, tako da očekujte recenziju laka uskoro.

Prvo što sam koristila za usne su najobičnija labela. Njih svi koriste i mnogima pomažu. Često sam slušala da jednima pomaže jedno labelo, drugima drugo, pa sam ih i sama više isprobala samo što kod mene nije bilo učinka. Danas uistinu postoji veliki izbor labela i nisam ih baš sve isprobala, nekako sam ih napustila kad sam shvatila da nemam koristi od njih i da su u mom slučaju nedjelotvorna. Znam da nam labelo obećava hidratizirane, mekane, nahranjene i nježne usne ali to kod mene nije bio slučaj.


Zadnjih godina popularan je melem. Danas nemamo više samo onaj prvi melem u kutijici od 10 ml već su tu i melem u sticku za usne i melem u tubi u obliku zaštitne kreme za osjetljivu kožu. Dakle, koristi se za sve i svašta ali i kao proizvod za usne a u te sam ga svrhe i sama isprobala. Melem je nešto skuplji od labela i ja sam ga poprilično brzo trošila jer su mi usne bile užasne i mazala sam ih sto puta na dan. Prvo sam isprobala melem u maloj kutijici od 10 ml a kasnije i ovaj u sticku. Taj u sticku mi je bio bolji jer je nešto gušće teksture pa je bio i dugotrajniji na mojim usnama te ih je samim time i dulje hidratizirao, njegovao. U početku mi se činilo da mi melem pomaže ali to je vjerojatno bilo samo privremeno jer su ga moje usne počele odbijati i više nije bilo koristi od njega.



Došlo je vrijeme da isprobam nešto drugo. Budući da sam znala da i jedan od članova moje obitelji ima istih problema, ili čak još i gorih, i da je njemu pomogla jedna mast koju mu je pripisala doktorica, odlučila sam i ja pokušati nešto takvo. Kad sam bila bolesna i kad sam išla na pregled, usput sam zamolila doktoricu da mi da recept za neku kremu ako može. Dala mi je recept za istu kremu koja je pomogla već nekome i ja sam bila puna nade da će mojim problemima napokon doći kraj. Ali nažalost, nije. Koristila sam ju neko vrijeme i onda proslijedila dalje osobi kojoj pomaže. Riječ je o kremi Belosalic koja dolazi u tubici koju možete vidjeti na slici i vrlo je praktična. Meni se njezina tekstura od samog početka učinila prerijetkom i premasnom, nisam bila najzadovoljnija koliko dugo se zadržava na usnama ali sam joj svejedno dala priliku baš iz razloga što znam da je pomogla nekima koji su imali još i gore probleme od mene. Šteta što tu nije bio kraj mojim problemima.


To je bio dokaz da isti preparati nikad ne pomažu svima. Bila sam osuđena na to da tražim i dalje.

Budući da sam dosta čitala o vazelinu i o svim njegovim primjenama, došao je red i na njega. I moram priznati da je vazelin bio pravo otkriće. Otkad ga koristim, nisam ga još stigla isprobati za ništa drugo osim za usne ali na usnama za sad djeluje. Neću ga previše hvaliti jer ga koristim tek maksimalno 3-4 tjedna, pa da ne bi bilo kao i s melemom pa da s vremenom prestane djelovati. Vazelin je jeftin a toliko djelotvoran proizvod. Ja sam uzela ovaj od Balee i nisam požalila. Iako, u početku kad sam ga počela koristiti bila sam zabrinuta da li će mi koristiti.



Nakon neka 2 dana korištenja vazelina, javili su se novi problemi. Počela mi se još više sušiti koža oko usana. Dakle, usne su mi bile mekše ali koža oko njih sve gora i počela me zatezati, baš je bilo neugodno. Onda sam tu kožu oko usana isto odlučila par puta namazati vazelinom. To sam obično radila navečer prije spavanja jer si možete misliti kako je to masno i krasno izgledalo - nešto poput onog dok jedeš i napackaš se sve do nosa i oko usana. Par dana sam to ponavljala i uspjela sam se riješiti i tog problema i od onda se, da kucnem u drvo, nije vraćao. 



Odjednom su ostale puno mekše usne i riješila sam se suhe kože oko usana. Dok mi se pojavila ta suha koža oko usana, nakon što sam počela koristiti vazelin, mislila sam da to možda vazelin tjera suhoću van iz usana na taj način. Sad mi je drago što nisam odustala od njegova korištenja jer mi usne napokon na nešto liče. Nisu savršene ali to ni ne tražim. Glavno da nisu stalno onako kritično popucale. Na zadnjoj slici možete vidjeti kako mi trenutno izgledaju usne. Možda se ne vidi najbolje jer fotka baš nije nešto ali stvarno jesu bolje.. žao mi je samo što nisam uslikala i usne prije nego sam krenula u isprobavanje ovih proizvoda jer bi tako bolje mogli vidjeti razliku. Iako mi i sad popucaju usne ako ih s ničim duže ne mažem, koristit ću vazelin i dalje, a ako prestane djelovati i opet krenem isprobavati nešto novo, budem vam javila kako napreduje moj 2. svjetski rat :). Prvi je završen, pobjednik je Balein vazelin :).


Čime vi njegujete svoje usne? Borite li se s istim problemom ispucalosti kao i ja? Jeste li lude za ruževima za usne poput mene? Kako onda uspijevate usklađivati i ruževe i ispucale usne? Koje ruževe preporučujete a da ne isušuju usne nego ih hidratiziraju a k tome su još i dugotrajni i dobro pigmentirani? Koristite li koji od proizvoda koje sam spomenula u članku ili koristite možda nešto drugo a učinkovito? Za što sve koristite vazelin, ako ste ga isprobali? Ako ste pobijedili već ispucale usne, podijelite sa mnom koji su vam proizvodi pomogli.


Izvori: Slika1, Slika2

0 komentari:

Objavi komentar